Thursday, February 13, 2014

3rd place in Armorama's Dragon Model of the Year...


It was very good day for me - ok maybe not whole day, but evening - my Mercedes L1500 was 3rd in Dragon Model of the Month (year edition 2013 summary) by 40 votes. 
Thanks for all votes, thanks Armorama & Dragon Models.

To był dobry dzień dla mnie - może nie cały dzień, ale wieczór - Mój Mercedes L3000 zajął 3 miejsce w konkursie rocznym na Armoramie, ilością 40 głosów.
Dzięki za oddane głosy, oraz wielkie podziękowania dla Armoramy i Dragona.



Meantime I fighting with ICM's Opel Blitz 1,5t - It was fight not because difficulty, or poor quality - because my finger is still in bad condition. The kit is very nice - only two sprues, I know that is not last 1,5t from ICM done by me. It is really nice kit - wainting for second version.

Międzyczasie walczyłem z nowym modelem ICM-u Oplem Blitzem 1,5t - walczyłem nie dlatego, że model jest trudny, czy złej jakości - dlatego, że mój palec (odcięty opuszek palca wskazującego) jest nadal w kiepskim stanie. Model jest świetny i na pewno niebawem zrobię kolejny - w wersji z zabudową na który czekam.

No comments:

Post a Comment